niedziela, 10 marca 2013

Jadąc autobusem czyli po torchu wyciąganiete z mojej playlisty.♥

No hej :) Dziś tak sobie siedziałam i pomyślałam,ze powinniśmy zorganizować jakąś taką co tygodniową akcje i oto ona . TAMTADAADAMMM !♥ Pierwszy post z cyklu "Z mojej playlisty "odrazu wam mówie ,ze ja nie trwie rapu :l (bez obrazy dla wszystkich fanów rapu:) Nie mówie,że jest beznadziejny tylko poprostu go nie słucham ) i nie jestem fanem Bibera i One direction (nigdy..) i nie słucham także wielu,wielu innych rzeczy ale tu sie przecież bedziemy zajmować piosenkami które slucham cnie? :*    No więc dzisiaj zajmiemy się jedną z moich ukochanych piosenkarek czyli Birdy ♥ Od wczoraj mam faze na Skinny Love moge tego słuchać na około *-* Lubie też People help the people , 1901 itd. ♥  Może uznacie,ze mam troche dziwny gust muzyczny ale każdy słucha to co mu sie podoba a nie to co jest modne  ;-; następny post z cyklu "w autobusie " juz za tydzien ♥

A wy czego słuchacie ?   

Mika :3


     

6 komentarzy:

  1. Piękny nagłówek, lubię Birdy, ale rap po prostu kocham :) <3 Jednak masz rację, każdy ma inny gust i nikomu nic do tego :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie na: http://ourloveourpassion.blogspot.com/ :) Obserwujemy? Chętnie wpadnę tu jeszcze nie raz :*

    Ps. Zachęcam też do wzięcia udziału w rozdaniu, gdzie możesz zdobyć cudowny wisiorek <3

    OdpowiedzUsuń
  2. bez problemowo, już dodałam :)
    pozdrawiam i dziękuje za komentarz:)

    LOSZI.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. słucham tego co wpada w ucho;]
    http://marzenniemozenamodebracnikt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam spokojną, melancholijną muzykę... ;))
    Zapraszam do siebie.
    http://axl1205.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. :P Fajne ! Super blog. Obserwuję i zapraszam do mnie
    ja-gosia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Birdy ubóstwiam ją wręcz. :D

    OdpowiedzUsuń